توصیه‌های‌هاشمی درآستانه 22بهمن

توصیه‌های‌هاشمی درآستانه 22بهمن
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به همه گروه‌های سیاسی توصیه کرد تا با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن و ابراز وفاداری به آرمان‌های آن به همگان نشان دهند که جایگاه انقلاب اسلامی در دل‌های مردم ایران است.
به گزارش صراط نیوز به نقل از ایسنا، هاشمی رفسنجانی در دیدار جمعی از اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران، امید همراه با آگاهی را مهمترین ویژگی نسل جوان کشور به ویژه دانشجویان عنوان کرد و گفت: نقش دانشگاهیان در تحولات جامعه و پیشرفت آن محسوس است و می‌توانند در راه اطلاع و آگاهی‌رسانی به مردم تأثیرگذار باشند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: راه‌های آگاهی مردم را در دنیای امروز نمی‌توان مسدود کرد و حقیقت حتی از تپش قلب انسان‌های حق‌جو قابل شنیدن و درک است.

هاشمی‌رفسنجانی با توصیه نسل جوان کشور به حرکت و فعالیت در مسیر خدا و انقلاب، تأکید کرد: نظام جمهوری اسلامی حاصل خون شهدای بسیاری است و حفاظت از آن وظیفه همه دوستداران آن می‌باشد.

وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی خدمات بسیاری برای ایران داشته است و کسانی که به دنبال سیاه‌نمایی سه دهه انقلاب هستند، نمی‌توانند این خدمات را مخدوش کنند.

هاشمی‌رفسنجانی، ریاکاری، ظاهرسازی و تملق را از آفات یک نظام مبتنی بر اندیشه الهی عنوان کرد و گفت: این‌گونه اعمال، انسان‌ها را از خداوند دور می‌کند و به همراه خود دروغ، غیبت، تهمت و ضایع کردن حقوق دیگران را به همراه دارد.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اشاره به بیداری ملل مسلمان و خیزش مردمی در مصر، تونس و برخی دیگر کشورهای منطقه و اعتراض آن‌ها علیه حکام خود گفت: این حرکت‌ها قابل تحسین است و نشان می‌دهد در همه نقاط جهان حرکت تحولات به سود حاکمیت مردم در جریان است هرچند در این مسیر هزینه‌ها بسیار و تغییرات زمان‌بر باشد.

وی فاصله گرفتن حکام این کشورها از توصیه‌های دین اسلام و همچنین بی‌توجهی به حقوق اصلی مردم را از دلایل مهم شکل‌گیری اعتراضات گسترده عنوان کرد و گفت: امروز ادامه روش‌های قبلی برای بسیاری از این حکام امکان‌پذیر نیست و تغییر برای آن‌ها اجتناب‌ناپذیر شده است.

هاشمی رفسنجانی تأکید کرد: تحولات در کشورهای منطقه به ما نشان می‌دهد که قدر انقلاب و نظام اسلامی خود را که پایانی بر ظلم و ستم پادشاهان موروثی بود بهتر بدانیم و همواره در راه تقویت آن گام برداریم.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، به همه گروه‌های سیاسی و مردم فارغ از هرگونه گرایش سیاسی توصیه کرد تا با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن و ابراز وفاداری به آرمان‌های آن به همگان نشان دهند که جایگاه انقلاب اسلامی در دل‌های مردم ایران است و هیچ کس توان آسیب‌رسانی به آن را ندارد و انقلاب را بیمه کنند.

در ابتدای این دیدار، فاضلیان دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران و یکی دیگر از حاضرین، گزارشی از روند فعالیت‌های این انجمن و مسائل دیگر را به اطلاع رساندند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد