سمفونی مردگان سبز


سمفونی مردگان سبز
ارسال نامه به وزرات کشور از سوی سران فتنه، موسوی و کروبی، برای دریافت مجوز جهت انجام راهپیمایی به بهانه دفاع از مردم مصر و تونس در حالی صورت گرفت که این حضرات در طول یک سال گذشته با تمام توان خود به مقابله با جمهوری اسلامی پرداختند.

به گزارش کلمه ، سران فتنه برای رسیدن به اهداف پلید و براندازانه خود از هیچ کوششی فرو گذار نکردند. از آشوب ها و شورش های خیابانی تا توهین به تمامی مقدسات مردم ایران چون هتک حرمت روز عاشورا و پاره کردن عکس حضرت امام و... آنها بارها و بارها در نوشته ها و بیانیه ها و سخنرانی های خود، نظام جمهوری اسلامی را به تقلب در انتخابات محکوم کرده و انتخابات ریاست جمهوری سال 88 را که برخاسته از اراده مردمی بود، فرمایشی و جهت دار اعلام کردند. پس از آن حتی پا را از این هم فراتر گذاشته و جمهوری اسلامی را نظامی کودتاگر و استبدادی معرفی کردند. حال چگونه است که این حضرات، تازه فیل شان یاد هندوستان کرده و با یک گردش 180 درجه ای، تقاضای درخواست مجوز برای راهپیمایی از وزارت کشور کرده اند؟ اگر به زعم و توهم این فتنه گران، این دولت فاقد وجاهت قانونی و حقوقی است پس اساسا تقاضای درخواست مجوز از این دولت نیز غیر عقلانی و منطقی است.



با این مقدمه به نظر می رسد این اقدام فتنه گران که حال دیگر تبدیل به مرده های سیاسی شده اند تیری بود در سیاهی که از دو حال خارج نبود:

یا این که وزارت کشور با درخواست مجوز فتنه گران مواقت می کرد و اجازه راهپیمایی به آنها را می داد. این فرض اگر چه محال است اما در صورت اتفاق، فتنه گران از این مجوز در جهت رسیدن به اهداف پلید خود که در طول یک ساله اخیر دائما بر آن اصرار داشته اند، استفاده می کردند. جالبی ماجرا در این است که حتی به این موضوع به صراحت در سایت های وابسته به خود اشاره کرده اند و نوشته اند که راهپیمایی روز 25 بهمن، هدف اصلی ش مقابله با جمهوری اسلامی است و براندازی دولت کودتاگر است!

و یا این که وزارت کشور با این درخواست مخالفت خواهد کرد. که در این صورت آنها می توانند به هواداران اندک خود چنین بقبولانند که ما هم چنان در صحنه هستیم اما شرایط مهیا نبوده است. و از طرف دیگر از این موضوع در جهت تخریب دوباره جمهوری اسلامی استفاده خواهند کرد و باز هم حرف های پیشین خود را تکرار می کنند که جمهوری اسلامی، دولتی است غیر دموکراتیک که حتی اجازه راهپیمایی به نفع مسلمانان مصر و تونس را هم نمی دهد!

به هر حال سران فتنه، این مردگان سیاسی هر از چند گاهی باید برای این که در انظار عمومی خود را زنده نشان دهند دست به انجام چنین اعمال مضحکی بزنند. اما ای کاش وزارت کشور با درخواست مجوز این شیاطین موافقت می کرد. که آن گاه برای همگان اثبات می شد که این حضرات و هواداران اندک آنان، در مقابل سیل خروشان و میلیونی مردم ایرانی حتی قطره ای هم به حساب نمی آیند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد