عادل فردوسی‌پور عامل 90 درصد توهین هواداران ملوان انزلی به تیم ت

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: عادل فردوسی‌پور عامل 90 درصد توهین هواداران ملوان انزلی به تیم تراکتورسازی و قومیت آذربایجان است.

به گزارش   فارس از انزلی، فراز کمالوند در ورزشگاه تختی این شهر پس از باخت تیمش مقابل ملوان انزلی با انتقاد شدید از برنامه 90 و عادل فردوسی‌پور به خبرنگاران اظهار داشت: به نمایندگی از طرف مردم آذربایجان تقاضا دارم نگرش کامل به برنامه نود و مجری آن شود.
وی افزود: درباره مسائل فنی بازی صحبت نمی‌کنم زیرا مسائل حاشیه‌ای موجب شده تا تنها چیزی که به آن فکر نکنیم فوتبال باشد.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از ضرغامی رئیس سازمان صداوسیمای کشور خواست تا توجه بیشتری به برنامه نود کند.
وی ادامه داد: چرا در این برنامه یک ساعت روی مسئله بخشش بازیکنانمان حرف زده می‌شود و ارتباطی با تراکتورسازی داده نمی‌شود و وقتی بنده با برنامه نود تماس می‌گیرم اجاز صحبت به من نمی‌دهند.
سرمربی تراکتورسازی با اشاره به اینکه عدالت در برنامه نود اجرا نمی‌شود، گفت: 35 بازیکن در هفته گذشته به مناسبت دهه فجر بخشیده شدند ولی تنها نوک پیکان انتقادات به طرف تراکتورسازی است که حتمأ از طریق نمایندگان مجلس و استاندار آذربایجان پیگیری می‌شود.
وی با بیان اینکه متأسفم که این تریبون در اختیار کسی قرار گرفته که چشمانش را روی حق و حقیقت بسته است، اظهار داشت: فردوسی‌پور هر آن چه می‌خواهد می‌گوید.
کمالوند با اشاره به اینکه در دیدار رفت دو بازی ملوان و تراکتورسازی، ما از هواداران ملوان استقبال کردیم، افزود: امروز از طرف هواداران ملوان به تراکتورسازی و قومیت مردم آذربایجان توهین شد.
وی تأکید کرد: از فدراسیون فوتبال می‌خواهم به این مسائل توجه کرده و شرایطی فراهم کند که فوتبال در محیطی سالم برگزار شود.
سرمربی تراکتوسازی با انتقاد از نامساعد بودن زمین چمن ورزشگاه تختی انزلی بیان داشت: شرایط زمین به صورتی بود که نمی‌شد به راحتی در زمین پاس‌کاری کرد و این امر کیفیت بازی را کاهش داد.
سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی نیز در جمع خبرنگاران از بازی بازیکنان تیمش ابراز رضایت کرد و گفت: باید از بازیکنانم بسیار تشکر کنم که نمایش خوبی را به لحاظ فنی در زمین مسابقه اجرا کردند.
فرهاد پورغلامی افزود: بازیکنانم با حفظ شخصیت تیمی موفق شدند تا روند رو به رشد ملوان را ادامه داده و سه امتیاز بسیار با ارزش مقابل تراکتورسازی را کسب کنند.
وی با بیان اینکه از ابتدا نیز پیش‌بینی برد در این بازی را کرده بودیم، اظهار داشت: ما در نیمه نخست بسیار فشار آوردیم سپس بازی توسط تراکتورسازی به تعادل کشیده شد.
سرمربی تیم ملوان انزلی ادامه داد: ملوان در نیمه دوم، بازی بسیار هماهنگ و بدون نقصی را به نمایش گذاشت و تراکتورسازی اسیر تاکتیک ملوان بود و در نیمه دوم با بازی رو به جلوی ملوان حرفی برای گفتن نداشت.
دیدار دو تیم فوتبال ملوان انزلی و تراکتورسازی تبریز در زمین ورزشگاه تختی انزلی با نتیجه دو بر صفر به نفع ملوان به پایان رسید.
گل‌های این دیدار را محمد نزهتی در دقایق 50 و 65 برای ملوان به ثمر رساند.
داوری این دیدار را غلامرضا جباری با کمک‌های حیدر شکور و محمدرضا ابوالفضلی بر عهده داشتند و حدود 500 نفر از طرفداران تیم تراکتورسازی نیز در ورزشگاه تختی حضور داشتند.
ملوان انزلی با این پیروزی با 30 امتیاز و یک پله صعود در مکان نهم جدول و تراکتورسازی با 38 امتیاز در مکان چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد