هدف از ترور شهید ژاله در سالگرد مرگ «اوجالان»

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه اقدام منافقین در ترور شهید ژاله برنامه‌ریزی شده و در سالگرد «اوجالان» بود، گفت: فتنه‌گران و منافقین سعی داشتند تا محرک و خیزش اجتماعی را در کردستان به وجود آورند.

سردار اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی، شب گذشته در برنامه "دیروز، امروز، فردا " با اشاره به تماس‌هایی

که از خارج کشور با موسوی و کروبی گرفته شد گفتد: آنها تحولات مصر و اعدام‌ها را بهانه خوبی می‌دانستند تا در روز 25 بهمن بیانیه بدهند.

احمدی مقدم با تأکید بر اینکه برخی از دوستان سران فتنه برای اینکه بتوانند دوباره به صحنه سیاسی کشور بازگردند مخالف آنها بودند، افزود: اما پس از این حادثه آنها نیز اقدام به کمک به سران فتنه کرده و اطلاعیه صادر کردند.

در محل شهادت شهید ژاله هیچ مأموری وجود نداشته است

فرمانده نیوری انتظامی به کشته شدن شهید صانع ژاله اشاره کرد و گفت: بر اساس فیلم‌هایی که مردم در اختیار ما قرار دارند در محل شهادت شهید ژاله هیچ مأموری وجود نداشته است؛ خانواده‌های این دو شهید بسیار متدین بوده و عموهای شهید ژاله در سپاه فعالیت دارند.

ترور شهید ژاله در سالگرد «اوجالان» برای خیزش اجتماعی در کردستان

وی با بیان اینکه اقدام منافقین در ترور شهید ژاله برنامه‌ریزی شده و در سالگرد «اوجالان» بود، اظهادارشت: فتنه‌گران و منافقین سعی داشتند تا محرک و خیزش اجتماعی را در کردستان به وجود آورند.

25 بهمن درگیری جدی رخ نداد

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه در 25 بهمن درگیری جدی رخ نداد، تصریح‌کرد: سال گذشته چند صد مجروح در بین نظامیان داشتیم اما در 25 بهمن ماه اغتشاشگران با دیدن مأموران فرار می‌کردند.

همه رسانه‌های خارجی تنها 40 تا 50 نفر را برای نشان دادن داشتند

وی بر همین اساس تمام تلاش فتنه‌گران را به وجود آوردن تصویری برای رسانه‌های غربی اشاره کرد و افزود: همه رسانه‌های خارجی تنها 40 تا 50 نفر را برای نشان دادن داشتند.

سایت‌هایی که از سوی وزارت کشور مجوز راهپیمایی صادر کردند!

احمدی‌مقدم در خاتمه به سایت‌های منتسب به برخی از آقایان اشاره و خاطر‌نشان‌کرد: این سایت‌ها با شایعه‌پراکنی سعی داشتند نشان دهند که وزارت کشور مجوز راهپیمایی صادر کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد