هدف مخالفان اسلام ایجاد تفرقه بین مسلمانان است

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کردستان هدف اصلی دشمنان و مخالفان اسلام را ایجاد تفرقه بین مسلمانان دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام محمود دوستی‌نژاد در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در روستای باباریز شهرستان سنندج ضمن تبریک فرا رسیدن سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهارداشت: انسجام، وحدت و یکپارچگی مردم مسلمان ایران اسلامی موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد و دشمنان نیز می‌خواهند وحدت و همبستگی بین مردم را از بین برده و تفرقه و نفاق را بین آنها حاکم کنند.
وی افزود: تاریخ به همه ثابت کرده است که اگر مردم در جنگی پیروز شده‌اند این پیروزی ناشی از وحدت آنها بوده است.
وی خاطرنشان کرد: ما باید پشتیبان نظام اسلامی باشیم و برای حفظ و ماندگاری آن بکوشیم.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان تصریح کرد: حکومت ما حکومت دینی و اسلامی است که برپایه قرآن کریم بنا نهاده شده است و ما باید با استفاده از فرامین قرآن کریم و آنچه را که رسول خدا(ص) بر آن سفارش کرده‌اند در راستای پایداری این حکومت تلاش کنیم.
حجت‌الاسلام دوستی‌نژاد در سخنان خود یادآور شد: دهه فجر ایام بسیار ارزشمندی است که در تاریخ کشور ما بی‌سابقه بوده و این حادثه نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورهای اسلامی جهان نیز موج بزرگی همراه با تغییر و تحولات اساسی را به وجود آورده است.
وی ادامه داد: دهه مبارک فجر بهترین و مناسب‌ترین زمان ممکن برای بیان عملکرد و اقدامات انجام شده دستگاه‌های دولتی است.
وی افزود: شرح و توضیح اقدامات انجام شده در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، بهداشتی و صنعتی توسط مسئولان موجب دلگرمی هرچه بیشتر مردم می‌شود.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها را در کشور گام ارزنده‌ای برای کاهش فاصله طبقاتی جامعه عنوان کرد و گفت: دشمنان متاسفانه در راستای مخالفت با این طرح و بد جلوه دادن آن مانور می‌دهند و می‌خواهند زمینه مخالفت مردم را به وجود آورند.
حجت‌الاسلام دوستی‌نژاد اضافه کرد: مردم کشور ما به خوبی می‌دانند هر آنچه که در این کشور توسط مسئولان کشوری انجام می‌شود به نفع مردم بوده و باید با هوشیاری تمام از طرح‌های دولت دفاع کنند.
مدیرجهاد کشاورزی شهرستان سنندج نیز در این مراسم با اشاره به دستاوردهای ارزنده انقلاب اسلامی ایران اظهارداشت: به برکت وجود این انقلاب امروز شاهد پیشرفت‌های مختلفی در بخش‌های عمرانی، خدماتی، کشاورزی و صنعتی هستیم و علاوه بر آن سطح سواد و دانش علمی مردم نیز روز به روز ارتقا یافته است.
یدالله عطاردی تصریح کرد: قبل از انقلاب اسلامی ما زنان جامعه بی‌سواد بودند و تعداد کمی از سطح سواد برخوردار بودند اما امروز می‌بینیم که زنان حتی در پست‌های کلیدی مشغول فعالیتند و بیشتر مراکز علمی و دانشگاهی ما را بانوان تشکیل می‌دهند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد