گزارش«جوان آنلاین» از جدیدترین تصمیم انتخاباتی اصلاح طلبان

به گزارش«جوان آنلاین»،این عناصرکه شامل موسوی خوئینی ها،سید محمد خاتمی و بهزاد نبوی و بویژه اعضای مجمع روحانیون مبارز می باشند،در جلسات مختلف خود تاکید کرده اند که سال 90 با توجه به شرایط خاص آن می تواند به روزنه ورود اصلاح طلبان به حاکمیت منتهی شود.
این افراد در توجیه دلایل خود به 2 دلیل عمده اشاره کرده و دلیل اول را تلاش های سازمان یافته برای ایجاد اختلاف میان اصولگرایان عنوان کرده و گفته اند،با تلاش هایی که انجام شده قرار است در سال 90 ایجاد اختلاف و تعمیق اختلافات میان اصولگرایان و قوای سه گانه شدت بگیرد که این مساله نهایتش به روی آوردن مردم به سوی ما منتهی خواهد شد!.
این افراد همچنین دلیل دوم را تحریم ها و عواقب طرح هدفمندی یارانه ها ! عنوان کرده و در این خصوص گفته اند فشارهای اقتصادی سال 90 موجب شکل گیری اعتراض هایی خواهد شد که با برنامه ریزی می توان روی موج آن سوار شد!.
گفتنی است این اقدام در حالی صورت می پذیرد که بسیاری از اصلاح طلبان به دلیل حمایت از فتنه88 و نقش داشتن در آشوب ها و اغتشاشات و عبور از مبانی اصیل انقلاب اسلامی صلاحیت خود را از دست داده و برای دور جدید فعالیت های سیاسی خود نیز باردیگر سیاه نمایی و توطئه را در دستور کار خود قرار داده اند.
شایان ذکر است این تصمیم اصلاح طلبان در حالی اتخاذ شده که پیش از این سید محمد خاتمی برای نظام شرط و شروط تعیین کرده و بازی انتخاباتی اصلاح طلبان را در لایه ای دیگر کلید زده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد