بهرمانی یا رفسنجانی؟

این روزها رسمی جالبی که باب شده این است که آقا زادگانی که از مرام و سیره مقدس پدر جدا می افتند و راهی برخلاف مسیر پدر برمیگزینند توسط برخی از مردم نام بلند پدر گرامیشان از ادامه اسم های کوچکشان حذف میگردد. تا هشداری باشد به راهی که میروند حال اگر بدانند سریعا برمیگردند و اگر هم ندانند توده  مردم را گروهی سازماندهی شده و اندک میپندارند که میخواهند محبوبیت فراگیر انها را درسطح کشور تحت الشعاع قرار دهند!

سید حسن مصطفوی:

اولین بزرگ زاده ای که مفتخر به این تغییر نام شد سید حسن خمینی بود که پس از خون دلی که به دل همه ما دوستداران بیت امام کرد و بر همه تذکر های دلسوزان به دیده تمسخر نگریست ناگهان توسط نیروهای انقلابی به عنوان سید حسن مصطفوی خوانده شد تا نام بلند آوازه خمینی کبیر هنگام ملاقات با سران فتنه و خنده ها و مزاح هایشان در عروسی اقا زاده ها مورد بی مهری و دهن کجی قرار نگیرد.

البته این تغیر نام هزینه هایی هم داشت و وزیر کشور و رئیس ستاد اقامه نماز جمعه توسط یکی از نزدیکان ایشان مورد عنایت فیزیکی قرار گرفته و دراین راه بزرگ جانباز شدند!

دکترعلی فریمانی:

دومین بزرگ زاده جناب دکتر علی مطهری است که اگر نگوییم بی بصیرت، نمونه بارز بصیرت خفته شناخته می شود. ایشان که اصلا معلوم نیست کدوم وری است همه را گیچ و مبهوت کرده است و در جریان توهین های بسیار زشت اخیرش به دکتر کوچک زاده ،در میان نیروهای انقلابی از نام بلند و پرافتخار مطهری عزل شده و به نام علی فریمانی خوانده شد.

دکتر علیرضا حسینی:


فرزند شهید مظلوم بهشتی هم که دیگر اظهر من الشمس هستند. واقعا که این شهید بزرگوار هنوز هم مظلوم است .ایشان نیز به دلیل طراحی و مدیریت بخش عمده ای از فتنه با عنوان علیرضا حسینی خوانده شود بهتر است تا نام بهشتی همچنان پاک و مطهر بماند و البته مظلوم  

و اما ...

 بهرمانی یا رفسنجانی؟


بزرگان این انقلاب روی چشمان ما جا دارند و ما قدر زجر ها و مرارت هایی که کشیده اند را نیک میدانیم و حساب فرزندان و بیت ها و عملکرد های ناصواب آنها را به پای بزرگان نمینویسیم اما به شرطها و شروطها و اعلام برائت بزرگان از عملکرد های غلط منسوبین من شروطها..

کاری که امام بزرگوار بارها و بارها انجام میداد و نسبت به نزدیکان خویش بسیار  حساس بود. رهبری معظم انقلاب نیز به شدت نسبت به این امر حساس هستند و همه فرزندان و حتی داماد های خویش را از شرکت در فعالیت های اقتصادی بر حذر داشته اند.

اما بزرگی نیز در این انقلاب هست که همیشه در کنار امام ،رهبری و بزرگان شهید این انقلاب بوده است اما مردم در باب فرزندانش حرف های ناگفته زیاد دارند و حد اقل میتوان گفت انتظار دارند تا فرزندان ایشان در مقابل اعمال و کردارشان پاسخ گو بوده و در صورت انجام تخلف مانند دیگران و یا حتی شدید تر با آنها برخورد شود اما ایشان در هیچ مقطعی حاضر به پذیرفتن اشتباهات فرزندانشان نیستند و مدام آنها را از نیروهای متعهد و متخصص این نظام میدانند که حسادت عده ای نمیگذارد تا آنها به راحتی به این انقلاب خدمت کنند.!

من نمیدانم که اصلا آنها دارند خدمت میکنند یا خیانت ،خداداند. اما صحبت ما با آقای هاشمی این است که یقین بدانید اگر شما با قاطعیت، اعمال خلاف قانون و گاهی فراقانون فرزندانتان را به شدت محکوم میکردید مردم انقلابی اکنون فرزنداتان را با نام بهرمانی صدا میکردند و نام شما مختص خودتان میماند و بس ..

حال خود دانید که در دادگاه آقا مهدی، ایشان را مهدی هاشمی بهرمانی بخوانیم یا مهدی هاشمی رفسنجانی؟!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد