![]() | اجرای طرح چندصدایی با عاملان فتنه 88 بیمعنا است | ![]() |
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اجرای طرح چندصدایی با عاملان فتنه 88 و افرادی که از چارچوب نظام خارج شدهاند بیمعنا است. ![]() حجتالاسلام حسین ابراهیمی با بیان اینکه جریان فتنهگر از مقوله چندصدایی در جامعه سواستفاده میکند، اظهارداشت: چندصدایی در چارچوب نظام اسلامی، مورد تأکید امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و همه عقلای قم است که این چندصدایی، مطلوب و بیانگر اختلاف سلیقه طبیعی افراد جامعه است. |
![]() | عذرخواهی رسمی مسئولان برگزار کننده مسابقات به خاطر استفاده از واژه جعلی | ![]() |
نماینده ستاد برگزاری شانزدهمین بازیهای آسیایی گوانگجو با ارسال نامه رسمی به علیآبادی از درج واژه جعلی به جای خلیج فارس در مراسم افتتاحیه عذرخواهی کرد. ![]() هامون نیوز به نقل از فارس ، نماینده رسمی این دوره از بازی ها با حضور در محل اقامت رئیس کمیته ملی المپیک ایران در نامه ای رسمی بابت استفاده از نام جعلی خلیج ع ر ب ی به جای خلیج فارس عذرخواهی کرد. |
![]() | شکایت ناطق نوری از اتهامات سایت حامی مشایی | ![]() |
شکایت ناطق نوری از اتهامات سایت حامی مشایی علی اکبر ناطق نوری از یکی از سایت های حامی مشایی به خاطر انتشار گزارشی با عنوان' بهشت شداد در باغ ناطق نوری' شکایت کرده است. ![]() در بخشی از گزارش سایت حامی مشایی درباره این باغ چنین آمده است" فعالیتهای احتمالی ناطق نوری پس از کناره گیری از جلسات جامعه روحانیت مبارز رمز گشایی شد. شاید ناطق نوری پس از کناره گیری خود از جامعه روحانیت این امکان را داشته باشد که به باغ برادر زاده خود در هشتگرد و احتمالاً باغ های دیگر برادرزاده ها و خواهرزاده های خود سر بزند. گفته می شود باغ آقا مرتضی! محل زندگی گونههای نادر جانوری از جمله گوزن آفریقایی، قرقاول، تمساح، سوسمار ، قو و طاووس کمیاب و پرندگان نادر زینتی است که فضاسازی های مخصوصی جهت نگه داری این جانوران در جای جای باغ صورت پذیرفته است. همچنین آقا مرتضی که علاقه ویژه ای به اسبهای قیمتی دارد و دستی در واردات و پرورش اسبهای زیبا دارد، تعداد قابل توجهی از این اسبها را در این باغ نگه داری می کند. نوع معماری و حیات وحش وصف ناپذیر این باغ، ناخودآگاه ذهن هر بیننده ای را به یاد بهشت می اندازد که به نظر می رسد خانواده ناطق نوری خیلی زود و قبل از رفتن به آن دنیا و وارد شدن به بهشت، قصد کردهاند تا در این دنیا گوشههایی را برای خود دست و پا کنند تا شاید مزه ای از طعمهای بهشت را قبل از وارد شدن احتمالی به بهشت برین چشیده باشند. کند." بر اساس این گزارش، ناطق نوری در شکایت خود عنوان کرده است که عکس این سایت از حضور وی در یک باغ، متعلق به یکی از سفرهای وی به کشور مراکش است که در آنجا با خبرنگار خبرگزاری مهر مصاحبه کرده است و به هیچ عنوان با توصیف های این سایت مطابقت ندارد |
![]() | لاپوشانی مباشران جنایت میدان کاج+اسناد | ![]() |
لاپوشانی مباشران جنایت میدان کاج+اسناد موضوع جنایت میدان کاج چند روزی سوژهای جذاب بوده زیرا همه چیز در آن برای هر نوع سلیقه ها یافت میشود؛ از ماجرای دراماتیک عشقی گرفته تا بحث اقتصادی. اما در میان گزارشها و تحلیل هایی که از این ماجرا در رسانه ها و روزنامه ها منتشر شده، برخی گفته ها و مواضع خاص هم دیده میشود؛ از جمله از تمام درام ماجرا برای جهت دادن به احساسات مردم علیه نیروی انتظامی استفاده میشود، حال آنکه این نادرست است.
به لحاظ جامعه شناسی، حادثه ای از این دست، دو وجه دارد: وجه کنشی و وجه رفتاری. وجه کنشی آن همان است که در صفحه حوادث روزنامه ها نوشتند و فیلمش را سایت ها عرضه کردند و پیرامون آن مرثیه سرایی ها درگرفت. اما وجه رفتاری آن کمتر مورد مداقه واقع شد که اتفاقاً مهمتر است. رفتار چیزی نیست که فی البداهه بروز کند و یکباره شکل بگیرد بلکه در طول زمان و در اثر عوامل و عناصر مختلف پدید می آید. مجموعة رفتارها فرهنگ را شکل میدهد و تکرار کنشها، عادات را. مثال روشن تفاوت کنش و رفتار و عادت در استفاده از مواد مخدر است. استفاده از مواد در دفعات اولیه یک کنش است اما آنچه فرد را به این کنش سوق داده یک رفتار است. یعنی استفاده از مواد مخدر ناشی از رفتاری است که بخشی از فرهنگ فرد است. در مورد جنایت میدان کاج هم همین گونه است. آنچه باعث میشود که سه فرد ماجرایی را به وجود آورند که فرهنگ جامعه را زیر سؤال ببرد، چیزی نیست که در این چند روز و چند ماه و حتی چند سال اخیر به وجود آمده باشد. ریشه چنین رفتارهایی را بی هیچ تردیدی باید در رویکردهای توسعه اقتصادی و توسعه سیاسی که برای شانزده سال افکار جامعه را آماج قرار داده و زمینه ترویج و تبلیغ انواع تفکرات فردگرایانه و فمینیستی و سودمحورانه را فراهم کرده بود جست. بی دلیل نیست که اکنون طیف سیاسی گفتمان انقلاب اسلامی با نادیده گرفتن این موضوع تمام توان خود را صرف بی اعتبار نشان دادن اقتدار نیروی انتظامی و سیاستهای فرهنگی کنونی می کند. هیچ تردیدی در این نیست که ترویج دیدگاه های غربی موجب بروز چنین رفتارهایی است، همان گونه که در غرب انواع و اقسام جنایت ها و بسیار فجیع تر از این هر روز رخ میدهد. در این حالت جای تأسف بسیار است که از این حادثه برای منافع باندی سوء استفاده شده و ناجوانمردانه ریشه های واقعی آن لاپوشانی شده تا مبادا گردی بر دامن مروجان فرهنگ غربی در ایران بنشیند. جنایت میدان کاج، جنایتی کثیف بود و کثیفتر از آن فرهنگ غربی است و آنان که این فرهنگ را تبلیغ و ترویج کرده و می کنند هم در این جنایت مقصرند |
![]() | شبکههای اجتماعی، جاسوسان جدید سیا | ![]() |